EN PRESENTATION AV- OCH INFORMATION OM VÅRA DJURKOMMUNIKATÖRER

Telefon: 073 561 5042
Mail: anneringdahl@hotmail.com

Hej!
Jag heter Anne och är nu Certifierad Djurkommunikatör.
En fantastisk utbildning ledd av Carina Flood & Lisa Odenhjälm.
Att få lära sig hur man kan kommunicera med djur på den nivå de befinner sig i är helt fantastiskt!
Jag har alltid värnat om djuren och haft hundar,  katter och har nu islandshästen Pekenja som är min ögonsten. Är dessutom dagmatte till två små vovvar, Göte och Lasse.

Genom min utbildning både i djurkommunikation, healing och olika typer av traumalösningar, kan jag kan bidra till djurens välbefinnande, lindra smärta, ge healing, balansera och kommunicera.
Att bidra till ökat samspel mellan djur och dess ägare är viktigt och värdefullt.
Att förstå varandra är nyckeln till harmoni och glädje.
Jag är, jag kan och jag vill hjälpa!

Bästa hälsningar Anne

ANNA ENGLUND
Du når mig på Facebook och Instagram på sidan
annas_djurkommunikation.
Telefon: 0709 299 446.

Hej!
Jag heter Anna Englund och bor med man och djur på en gård i
Gästrikland. Hos oss bor det hästar, höns, katter och en hund.
Jag påbörjade min utbildning till djurkommunikatör hösten 2020 då jag
hoppade på webbutbildningen. Jag bestämde mig i september 2021 för att  gå de fysiska utbildningarna, vilket var fantastiskt roligt och lärorikt!
Valborg 2022 blev jag Certifierad Djurkommunikatör och arbetar nu med  klienter både på distans och i min lokal!

Mediumskolans utbildning är omfattande och djup.
Jag känner mig trygg med de redskap jag fått till mig och ser fram emot att kunna ge hjälp och stöttning till både djur en och deras människor.
Du når mig på Facebook och Instagram på sidan
annas_djurkommunikation och på mobilnr 0709 299 446.

Bästa Hälsningar Anna

INGER FJÄLLMAN SEDVALL
Telefon: 070-3383720
Mail: ifjallman@telia.com
Hemsida: www.strandbackens.se

Hejsan!
Jag heter Inger Fjällman Sedvall och bor i Årjäng i västra Värmland.
I mitt arbete som lärare inom skolans stödverksamhet har jag erfarenhet av barn och unga som utvecklats positivt i kontakt med djur och natur.

Mitt företag Strandbäckens Häst & Hälsa erbjuder GrönArena, ridterapi och nu även djurkommunikation, chakra-balansering och healing.

Genom min utbildning till djurkommunikatör på Mediumskolan tar jag välmåendet ytterligare ett steg, genom att ge djuren en röst och därmed bidra till en djupare relation mellan djur och människa.

Varmt välkomna!
// Inger

MARIE ANDERSSON
Telefon: 073 706 56 80
Mail: kvalitema@gmail.com

Vem är jag?
Jag heter Marie Andersson och är Certifierad Djurkommunikatör. Utbildad på Mediumskolan.
Jag utgår från Ale kommun i Västra Götaland, men arbetar mest på distans.

Att kommunicera med sitt djur innebär att man fördjupar kontakten och förståelsen för sitt djur.
Man kan få svar på många frågor i en kommunikation.
Vad tycker djuret om att göra? Vad tycker det inte om att göra? Mår djuret bra? Har djuret försvunnit?
Healing/chakrabalansering är till stor hjälp om djuret har problem av något slag, är sjukt eller skadat. Det  stärker djuret och hjälper det att läka snabbare. Det går också att få svar på var djuret har ont.

Det finns många anledningar till att djuren har olika typer av beteende. Gör ditt djur något som du tycker är jobbigt eller störande? Kanske är hästen alltid rädd när den går förbi något som den upplever som farligt. Kanske vägrar hunden att gå i trappor. Kanske bits katten när du klappar den... Genom att gå tillbaka till tidigare händelser i djurets liv går det att få förståelse för och förändra skadliga beteenden.
Oavsett vad problemen är, så går det att förbättra med förståelse och tålamod.

Kommunikationen: Under tiden som kommunikationen pågår bör djuret få vara i fred i en lugn miljö. Tillgång till vatten under-  och efter
kommunikationen är viktigt, likaså att djuret får ta det lugnt och inte aktiveras samma dag.

Ja, det finns många frågor som Du som djurens ägare funderar på.
Ta chansen att ta reda på det! Jag ska göra mitt bästa för att svara på frågorna, hjälpa djuret och skapa balans.

Vänliga hälsningar  Marie

ANN-CHARLOTTE LANDELIUS
SjälsCoachen
hemsida: www.sjalscoachen.se
Mail: sjalscoachen@gmail.com
instagram: sjalscoachen
facebook: själscoachen

Jag heter Ann-Charlotte Landelius och driver sedan 2017 mitt företag SjälsCoachen.
Jag är diplomerad reikilärare/reikimaster, certifierad djurkommunikatör på Mediumskolan, djurmassör (regndroppsmassage med eteriska oljor) samt diplomerad tonårsyogalärare. Jag har även gått i lära för en sibirisk shaman och har kurser inom shamanism.

Min önskan är att hjälpa dig och ditt djur att må bra tillsammans!
Genom att öva upp din intuition kan du lära dig att förstå både dig själv och ditt djur bättre. Jag har ett omfattande utbud av kurser för att lära dig att umgås på ett nytt sätt med dina djur. Kursutbudet innehåller både kurser i djurkommunikation, samt kurser i healing på djur.
Jag erbjuder också djurkommunikation, både på distans och på plats, där jag pratar med ditt djur och förmedlar vad djuret tänker, känner och tycker, så att ni kan leva i ännu större harmoni med varandra.

Välkommen att anlita mig som din guide på vägen så att vi tillsammans kan hjälpas åt att göra den här jorden till en plats där vi lever i harmoni och respekt för varandra oavsett vilken art vi tillhör!

Hälsar Ann- Charlotte